  • Data: 2014-05-23 09:49:04
    Temat: Re: zalegalizowac konopie natychmiast!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.05.2014 09:28, z pisze:

    > A alkohol niby jest? :-)
    > A cukier?
    > A...

    Jak z (prawie) wszystkim: kluczem jest umiar.

    Widzę dwa podejścia do nauczenia ludzi umiaru: dyscyplinowanie finansowe
    (tj. akcyza od produktów szkodliwych - choć to powyżej pewnego poziomu
    sprzyja przestępczości i "lewym" często jeszcze bardziej szkodliwym
    towarom) tudzież darwinizm - jak ktoś jest na tyle głupi, że nie zna
    umiaru, to niech się sam wyeliminuje.

    Trzecie podejście (zakazy) jak dla mnie w ogóle nie powinno istnieć -
    skutki pokazuje nam "wojna z narkotykami" tudzież dawna "wojna z
    alkoholem" w USA (rowój mafii i wzrost alkoholizmu).