  • Data: 2005-05-15 09:25:07
    Temat: Re: zakupy na odleglosc a zwrot towaru
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora

    firma mm napisał(a):

    > zaraz, to będzie ta licencja celofanowa, coś słyszałem na ten temat. a
    > co jeśli ja nie pakuję dyskietek w celofan ? czy otwarcie koperty w
    > której przesyłany był program poprzez pocztę można uważać za to samo ?

    MZ nie, to nie jest oryginalne opakowanie, a tylko zabezpieczenie do
    przesyłki.. Natomiast juz otwarcie drugiej, wewnętrznej koperty,
    uznałbym za usunięcie opakowania (przecież to nie musi byc folia). Warto
    jednak żeby jasno wynikało z okoliczności (załączonego pisma, opisu
    itp.) co jest w tej kopercie.
    A jeśli nie zostały spełnione przesłanki z przepisu (usunięcie
    oryginalnego opakowania), to konsument ma prawo odstąpić od umowy.

    KG