  • Data: 2007-04-15 21:29:47
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    .pl>

    .pl>

    > no to moja pomylka. Dzieki za wyjasnienie.

    cofam przyzanie sie do bledu. Owszem zawiesic mozna kare do 2 lat, ALE
    wymierzyc kare w wysokosci do 2 lat mozna nawet za przestepstwo
    zagrozone kara do 8 lat.

    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)
    Od dziś możesz korzystać z fora tak jak z usenetu !