  • Data: 2007-04-17 10:23:31
    Temat: Re: zakup windows xp OEM
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Padre napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" <p...@t...gazeta
    .pl>
    > napisał ...

    > Ja zrozumiałem Twoje pytanie dosłownie (tzn. że pytasz o zawieszenie
    > kary 8 lat.). Pewnie, że wyrok może być mniejszy niż górna granica kary.

    tak tez poczatkowo sam mysalem i kurcze glowe dam ze to wyczytakem w
    jakiejs ksiazce bo bym tego nie powielal :), tak czy siak nie dokonca
    sie z prawda minalem :) Tak wiec mozna to uznac za 'skrot myslowy'.

    I tak masa osob zostaje z pierwszym razem skazana na kare w zawieszeniu
    wiec nie powinna trafiac na podstawie tego przepisu do aresztu..

    spox.

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)