  • Data: 2006-06-19 12:05:53
    Temat: Re: zakup mieszkania przez osoby nie zwiazane prawnie
    Od: "rafal o" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aby wziąć kredyt hipoteczny na zakup mieszkania w banku musi kredytobiorca
    wykazać się stałymi dochodami.
    W wypadku twoich znajomych może odpowiednim wyjściem będzie dla nich jak
    wezmą kredyt na przyszłą teściową,
    z hipoteką na mieszkaniu którego właścicielami będą ,w częściach ułamkowych
    przez nich wskazanych, owi twoi znajomi.
    Nie każdy bank wprawdzie przystaje na kredytowanie mieszkania gdzie kto inny
    jest kredytobiorcą, a kto inny właścicielem mieszkania.
    Ale w przypadku bliskiej rodziny nie powinno być problemu.
    Nie jestem pewien czy o takie rozwiązanie tobie chodziło.