  • Data: 2008-02-28 15:02:24
    Temat: Re: zakładanie spółki z o.o. - wpłata kapitału
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Feb 2008 11:47:10 +0100, "Dombrek" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >jeśli np. nie wpłacił
    >wystarczającej ilość pieniędzy (nie wiem czy dobrze tłumaczę, np. wspólnik
    >ma udział 25k, ale wpłacił tylko 5k, więc w razie roszczeń będzie mu można
    >ściągnąć z majątku pozostałe 20k)
    Zarzad spolki sklada do sadu oswiadczenie ze kapital zakladowy zostal
    przez wspolnikow w calosci wplacony (do kasy spolki).

    >No i druga kwestia: wspólnicy wpłacili 50k, ale spółka poniosła jakieś
    >koszty (np. 45k) i jeszcze nie ma przychodu. Więc przez pewien czas i tak
    >tych 50k nie będzie - może być taka sytuacja?
    Te 50k mozna wydawac. Spolka moze kupic meble, sprzet, zaplacic
    pracownikom, dostawcom, podwykonawcom.

    O tym wszystkim co mozna a co nie opowie Ci doswiadczony pracownik
    biura rachunkowego ktore bedzie prowadzilo tej spolce ksiegowosc. Bo
    chyba nie zamierzasz sam prowadzic ksiag handlowych skoro nie masz
    pojecia o tym co mozna zrobic z kapitalem? aaaa i to biuro rachunkowe
    spolka tez oplaci z tych pieniedzy ;)

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info