eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ.. › Re: zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ..
  • Data: 2008-04-28 13:54:36
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ..
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LET ki pisze:

    > Jest prawomocny. Z tego co czytałem, zakaz obowiązuje od momentu
    > uprawomocnienia, i stąd pytanie. W piśmie jest napisane gdzie (do urzędu
    > gminy), ale nie było do kiedy mam oddać 'prawko'.

    > Pytanie było hipotetyczne, bo od uprawomocnienia sie wyroku nie jeżdżę.
    > Natomiast szkoda byłoby tego czasu opóxnienia od czasu jak przestałem jeździc
    > do oddania (myślałem, że wszystko dzieje się 'z klucza', i samo oddanie
    > dokumentu nie będzie istotne - policja chyba i tak wie czy dokument jest
    > wazny, czy nie..)

    No wlasnie nie bardzo - bo z tego co kojarze to wyrok liczy sie od
    uprawomocnienia, ale czas od oddania - wiec im pozniej oddasz tym dluzej
    nie mozesz jezdzic. To tak jak skazany na wiezienie - niby ma wyrok ,
    ale nie ma miejsca w wiezieniu wiec czeka na list. Niby ma siedziec np 6
    miesiecy, ale czas liczy sie od "zakwaterowania" a nie od
    uprawomocnienia wyroku. Poza tym nie wiem czy nie ma jakiejs kary za
    zwlekanie z oddaniem, ew moze sami sie upomna po jakims czasie (np przez
    dzielnicowego)