eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ.. › Re: zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ..
  • Data: 2008-04-28 13:47:47
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ..
    Od: "LET ki" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maverick <k...@g...pl> napisał(a):

    > LET ki pisze:

    > Nie, bo jak bedziesz prowadzil auto to moga cie zgarnac i ukarac jakbys
    > prowadzil po oddaniu. O ile wyrok jest prawomocny juz.
    > Czy wyrok juz sie uprawomocnil?

    Jest prawomocny. Z tego co czytałem, zakaz obowiązuje od momentu
    uprawomocnienia, i stąd pytanie. W piśmie jest napisane gdzie (do urzędu
    gminy), ale nie było do kiedy mam oddać 'prawko'.

    > Poza tym czy warto ryzykowac recydywe? Do tego jak bedzie stluczka to TU
    > wyciagnie do ciebie lapy

    Pytanie było hipotetyczne, bo od uprawomocnienia sie wyroku nie jeżdżę.
    Natomiast szkoda byłoby tego czasu opóxnienia od czasu jak przestałem jeździc
    do oddania (myślałem, że wszystko dzieje się 'z klucza', i samo oddanie
    dokumentu nie będzie istotne - policja chyba i tak wie czy dokument jest
    wazny, czy nie..)

    --
    pzdr
    LETki