eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ.. › Re: zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ..
  • Data: 2008-04-28 14:35:20
    Temat: Re: zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, a zatrzymanie PJ..
    Od: "ra9om1ak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LET ki" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fv4l9d$7r5$1@inews.gazeta.pl...

    > Trochę bez sensu. Ale mam nadzieje, że nawet jeżeli oddam 3 miesiące i 1
    > dzień
    > po uprawomocnieniu, to nie muszę zdawać ponownego egzaminu? (bo wtedy od
    > uprawomocnienia, do momentu zwrotu dokumentu mija ponad 12 miesięcy...)

    Wyrok jest prawomocny z nakazem zwrotu dokumentu do wlasciwego WK. Nie
    oddasz, nie liczy sie srodek karny w postaci zakazu prow. poj. mech. i
    uprawomocnienie nic do tego nie ma. No, moze tyle, ze jak oddasz wczesniej
    niz wyrok sie uprawomocni, to nic Ci to nie daje, zakaz liczy sie wtedy od
    daty uprawomocnienienia (mialem gdzies interpretacje Sadu) ;]]

    Nie bedziesz oddawal prawka, uchylal sie od obowiazku nalozonego przez Sad -
    z tego co wiem ;]] sa bardzo proste procedury. WK-->Policja (dzien dobry
    Panu), lub WK-->Sad (niezastosowanie sie do wyroku sadowego), dodatkowa
    bieda. Zakaz sadowy jest na 9 mies. i tego sie trzymaj, kiedy oddasz
    niewazne jezeli chodzi o egzamin kontrolny (po roku). Od 2-3 lat to sie
    lekko pojebalo, bo niektore WK mieszaja ustawe pord z kkw, a dokladniej art.
    182, ktory jest tak nieszczesliwy w praktyce, ze glowa mala. Sa z tym
    zabawne historie, bo wyrok jest prawomocny, decyzja leci do petenta...prawka
    fizycznie urzad nie ma...ot tak to jest, jak ustawodawca pierdolnie
    gniota... Ow zapis w kkw nijak nie znajduje wlasciwego odzwierciedlenia w
    pord, tylko zyje swoim zyciem w kkw ;] Nie daj Boze jak sa do tego
    skierowania na kontrolne bad. i psycho z Policji i koles dostaje decyzje o
    cofnieciu uprawnien na podstawie pord za niedostarczenie badan, a za tydzien
    cofa mu sie...cofniete juz uprawnienia, tym razem na podstawie kkw
    (cofniecie na czas zakazu sadowego, ow niezly gniot).

    To tak na marginesie, tak wiem juz wszytko jest jasne ;]

    --
    ra9om1ak
    radomiak[MALPA]gazeta.pl