  • Data: 2005-04-22 10:17:21
    Temat: Re: zakaz podejmowania jakiekolwiek pracy
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d4aatr$prc$1@nemesis.news.tpi.pl gostek
    <g...@w...pl> pisze:

    >>> zainteresowanie - brak odpowiedzi.
    > ciekawe dlaczego zarzucasz mi klamstwo
    Bo otrzymałeś odpowiedzi, a twierdzisz, że nie.

    > jesli przejrzec odpowiedzi z grupy pl.praca.dyskusje to wiekszosc sa to
    Więc sam teraz twierdzisz, że odpowiedzi są.

    > ale dobrze przygotowanej odpowiedzi brak
    Jaka jest twoja ich ocena, to już inna sprawa.
    Natomiast radziłbym z rezerwą podejść do ew. odwoływania sie do zapisu
    konstytucyjnego w omawianej sprawie. Pominę tu specyficzne znaczenie tego
    aktu jako źródła prawa. Jednak zauważ, że treść umowy nie wskazuje, że ktoś
    cię pozbawia konstytucyjnych praw. Ty z ich wykorzystania sam dobrowolnie
    rezygnujesz. Postawiłbym raczej na merytoryczne sprzeczności w tej umowie,
    które wskazałem w poście na ppd.

    --
    Jotte