    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz palenia
    Date: Fri, 27 Jul 2012 15:32:31 +0100

    On 24/07/2012 14:28, m wrote:

    > Ci co lubią tańczyć przy głośnej muzyce też mogliby się powstrzymać od
    > swoich nienaturalnych czynności, jednak jakoś tak się dogadują z resztą
    > społeczeństwa że i oni sobie muzyki posłuchają i potańczą (może
    > niektórzy trochę mniej huczniej niż by chcieli) a i społeczeństwo (w
    > większości) się wyśpi.

    Rozumiem, że głośniki stawiają pod twoimi oknami, a ty zaraz sypniesz
    wynikami badań nad negatywnym wpływem słuchania muzyki na układ krążenia
    i zwiększone ryzyko zachorowania na raka?

    > Podobnie jest z paleniem. To że palenie jest nienaturalne (swoją drogą,
    > czy na pewno takie nienaturalne?) nie znaczy że niepalący ma prawo
    > dowolnie dyktować palącemu jak ten ma palić i gdzie.

    Sranie jest jedną z najbardziej naturalnych rzeczy pod słońcem,
    zabronisz mi załatwiać swoje potrzeby dwa razy dziennie pod twoim oknem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net