    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakaz palenia
    Date: Sun, 22 Jul 2012 17:36:44 +0200
    <500a7c1b$1@news.home.net.pl> <jue99d$u01$1@node2.news.atman.pl>
    <500ab27e$1@news.home.net.pl> <jueh1g$534$3@node2.news.atman.pl>
    <500ae693$1@news.home.net.pl> <juevrr$dc8$1@node1.news.atman.pl>
    <500b03fe$1@news.home.net.pl> <juf34t$me6$1@node2.news.atman.pl>
    <500b12af$1@news.home.net.pl> <jug17n$daq$1@node1.news.atman.pl>
    <500bea41$1@news.home.net.pl> <jugrmg$7bq$1@node1.news.atman.pl>
    <500bf6b0$1@news.home.net.pl>

    Dnia 2012-07-22 14:48, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nazwanie ciebie debilem nie było wyzwiskiem tylko stwierdzeniem faktu -
    > bo tylko osoba na poziomie debila myli "pedała" (czy jak ktoś lubi być
    > politycznie poprawny - geja; notabene to słowo mnie zawsze szalenie
    > bawi) z "pedofilem".

    Nie pomyliłem, przyrównałem i uznałem że idą ramie w ramie
    na pewnych paradach, czytaj ze zrozumieniem posty na które
    odpisujesz.

    > A tylko pojeb (np. ty) oskarża o homoseksualizm i sugeruje jednocześnie
    > pedofilię u kogoś, kto wytyka debilowi takie mylenie słów.

    A ktoś kto obraża ojca dyskutanta z braku argumentów to też pojeb
    czy tylko homoseksualista ?

    > Ale cóż, może faktycznie osoby twojego pokroju dostrzegają prawdomówność
    > jako "zboczenie"...

    Osoby twojego pokroju nie dostrzegają o czym jest dyskusja
    i przypisują innym swoje fobie.

    > Ja? Zakompleksiony??

    Po wypisywanych tekstach i reakcjach odpowiedzi jesteś
    zakompleksiony i to bardzo.

    > ROTFL
    >
    > Jeśli już to muszę raczej temperować swoje ego :)

    Czyli tatuś faktycznie cię wykorzystywał seksualnie.