  • Data: 2012-07-22 15:31:44
    Temat: Re: zakaz palenia
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.07.2012 15:04, Bydlę pisze:

    > Czegoś nie załapałeś.
    > Nie trzeba być homoseksualistą, by być pedofilem. To mogą być zbiory
    > rozłączne.

    On jest organicznie niezdolny do logicznego myślenia - nigdy tego nie
    załapie.

    Dla niego wszystko, co odbiega od wyznawanej przez niego "normy" jest
    jednym i tym samym "złem". Ludzie jego pokroju niekiedy nawet ludzi
    leworęcznych wrzucają do tego samego "garnka", co pedofilów,
    homoseksualistów czy satanistów ;-/