  • Data: 2008-08-13 09:27:00
    Temat: Re: zakaz fotografowania w sklepie
    Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lookacz pisze:
    > czy kierownik hipermarketu moze zakazc fotografowania na terenie sklepu?
    > 1. czy to nie jest przestrzen publiczna?:)
    > 2. czy 'ciec' moze zmusic 'fotografa' do usuniecia zdjec?
    > 3. jakie moga byc konsekwencje niepodporzadkowania sie pkt. 2?
    > dzieki

    Historia z życia wzięta.
    Wrocław - Auchan, sklep CCC pojechałem kupić sobie buty, jako że
    grzeczny ze mnie facecik chciałem swój wybór na odległość skonsultować z
    moją TŻ, telefon, "pstryk" wyślij by MMS. Podchodzi do mnie pani i mówi,
    że "zdjęć robić nie wolno". Przeprosiłem, powiedziałem, że więcej się
    nie powtórzy - odstawiłem grzecznie bucik na półkę i poszedłem do
    Deichmanna tuż obok, gdzie nikt się nie czepił "pstryka". Przechodząc
    obok CCC pokazałem w/w pani przez szybkę reklamówkę z nowo nabytymi
    butami u konkurencji.

    --
    Pozdrawiam,
    Reseller