  • Data: 2008-08-14 13:40:17
    Temat: Re: zakaz fotografowania w sklepie
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Bartnik pisze:

    > Primo - dobre zachowanie to nie prawo.

    I co z tego? To że coś nie jest zakazane prawem, ale jest chamskie,
    niegrzeczne, itp, to nic ?

    A zachowanie to czasem również prawo - to tak zwane zasady współżycia
    społecznego.

    > Secundo - jak mnie jakis "nawiedzony" klient supermarketu poprosi o wyjscie
    > to tez powinienem?

    A ja myślałem że rozmawiamy o ochronie.
    Naprawdę nie można tu od nikogo wymagać odrobiny myslenia. Tylko prości
    ludzie z mózgiem zbudowanym jak cep ?

    > A nawet gdyby to byl ochroniarz - skad mam wiedziec czy to nie
    > przebieraniec?

    No. Może to marsjanin ... albo agent cia ... albo talib z chlewek albo
    itd ...

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium