  • Data: 2023-08-15 11:58:20
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Aug 2023 11:23:45 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Mnie chodziło o to, ze czasem sposób przedstawienia informacji powoduje,
    > że nawet prawdziwa sprawia wrażenie fałszywej.

    Bywa. Przed laty naciągneli mi mamę na Bioharmonizator fotonowy.
    Miał być za 200zl, bo z unijną dotacją, a sie okazało ze to 200zl raty
    co miesiąc.

    Pytam sie "skad wiesz". No bo jest umowa kredytowa. Faktycznie jest
    - duĹźe litery na piewszej stronie.
    To czemu podpisałaś? Bo nie miałam okularow.
    To skąd wiesz, ze umowa? Bo mi powiedzieli.

    Nawet pobiegła na policje i wrociła z niczym.
    I wcale sie nie dziwię, jesli zeznawała im tak jak mnie.
    I pretensji w zasadzie miec nie mogę ... choc jakby policjanci z
    prokuratorem sie wykazali, to moze by tylu staruszkĂłw nie nabrali.
    A wystarczyło tylko troche nagiąc prawo :-)

    J.