  • Data: 2023-08-14 13:45:29
    Temat: Re: zajebali mi motór
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2023 o 12:29, J.F pisze:

    > Niewiele stanowi, ale mozna sprawdzic czy i kiedy zgłosił zgubienie,
    > pojechac oddac, przy okazji patrząc, czy gdzies motor nie stoi :-P

    Wiele można, jak się chce.

    > Mowili, ze przyjadą, a nie przyjechali. Juz po zgłoszeniu.

    Może byli, tylko chcieli uniknąć kontaktu z nim. Popatrz, co On tu
    wypisuje. Jak takie same mądrości tam wygłaszał, to policjanci
    niespecjalnie byli zainteresowani w kontakcie z nim. Przyjechali,
    zrobili, to co do nich należy i pojechali.

    > Jak juz jest jakis ochroniarz, to pewnie cały czas. Mozna
    > przynajmniej ustalic tę odpowiedzialną osobę.

    No właśnie w wypadku ochroniarzy często ich zadaniem jest reagowanie na
    bieżąco na zdarzenia, a nie przeglądanie nagrań wstecz. Nagrania bywają
    zapisywane na zdalnych serwerach, do których dostęp mają zupełnie inne
    osoby.

    > A jak prywatna kamera, to w poniedzialek rano osoba bedzie w pracy

    Nie wiem, jak tam. U nas dzielnicowi zbierają dane o tych kamerach i są
    takie tabelki. Zawsze można zadzwonić, albo email napisać. nikt nie
    biega bez żadnego powodu.

    --
    (~) Robert Tomasik