    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zagwozka
    Date: Wed, 7 Jun 2006 10:06:10 +0200

    > Ale czy praca jest dobra na depesję to polemizowalbym. Akurat u mnie bylo
    > dokladnie na odwrót: im wiekszy zapieprz, tym wiekszy dół z kilkudniowym
    > opoznieniem.
    > Ale jak to mówią, wspólczesna chemia czyni cuda...;-)

    Racja, zdarza mi sie zbytnio generalizowac. Sa przeciez depresje, ktore
    wyrazaja sie poprzez pracoholizm na przyklad... Tak czy inaczej - wszyscy
    lekarze mowia: depresja to choroba, ktora sie leczy. Zamiast leciec do ZUS,
    trzeba wziac urlop zdrowotny na przyklad na kilka miesiecy - na calodniowa
    codzienna terapie grupowa i byc moze leczenie farmakologiczne. Terapia
    grupowa pomogla jednej osobie w mojej rodzinie - i znam kilka innych osob,
    ktore wyciagnela z naprawde ciezkiej depresji. Co nie zmienia faktu, ze Twoj
    kolega moze wcale nie miec depresji, tylko cos innego... Najlepiej zaprowadz
    go do dobrego psychiatry i niech zdiagnozuje.

    Pozdrawiam,

    Tiger