  • Data: 2006-06-06 22:05:36
    Temat: Re: zagwozka
    Od: "ppp" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:90bb4$4485f8b5$3eb33fb7$16844@news.chello.pl...

    > Zadnej wiedzy medycznej. Bledne kolo mozna przerwac. Wiem, bo sam to
    > zrobilem. Idz do psychiatry, niech Ci zapisze bioxetin na miesiac i jak
    > zlapiesz troche wiatru w zagle, to stawiaj maszt i stopy wody pod kilem. I
    > nie usprawiedliwiaj smierdzacego lenistwa depresja, bo wysmieje. Praca
    > jest najlepszym lekarstwem na depresje.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    Ja to wiem. To na prawdę nie ja. Może można by było w postach dawać
    odnośniki do pism które miały by zakreślone dane mogące identyfikować
    zainteresowanych? Wiem jak należy odwoływać się od takich orzeczeń.
    Poszukuję pomysłu na to jak załatwić sprawę bez niedomówień. Poza tym szkoda
    mi tego człowieka bo widzę, że coś jest nie tak. I przyznam się również że
    nie mam zbyt dużej praktyki.

    ppp