eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu › Re: zagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu
  • Data: 2010-08-28 11:12:09
    Temat: Re: zagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Skąd wniosek, że gdzieś widzę łatwość?
    > Masz jak sądzę problem z odszyfrowaniem luźnego wniosku albo sarkazmu.
    > Sądząc z wydźwięku Twoich wypowiedzi i dziwacznej reakcji

    Pisałeś, że nie ma przeszkód, żeby ZUS nic nie wypłacał albo 40-60%
    Z odbieraniem sarkazmu i ironii to Ty masz raczej problem.

    > Miałem zasadniczo problem ze zrozumieniem Twoich intencji.
    > I prawdę powiedziawszy nadal nie do końca czuję
    > Cóż, ja też Cię chyba zdeczko przeceniłem.

    Można napisać komuś, że ma problem z odbiorem luźno rzuconej uwagi,
    że odbiera je jako personalne ataki, domaga się wyjaśnień czy nawet, że
    został przeceniony.
    Zawsze to brzmi jakoś lepiej niż walnąć prosto z mostu, że jest tępy.

    > EOT, bo robi się z tego kabaret.

    Mam nadzieję.
    Z mojej strony na pewno EOT.