eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu › Re: zagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu
  • Data: 2010-08-28 10:44:20
    Temat: Re: zagadnienie z prawa pracy- wypowiedzenie umowy a likwidacja zakładu
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "cef" <c...@i...pl> napisał

    > i skoro widzisz łatwość wprowadzenia zerowego czy 40% chorobowego,

    Skąd wniosek, że gdzieś widzę łatwość?
    Masz jak sądzę problem z odszyfrowaniem luźnego wniosku albo sarkazmu.

    > Czy mam jeszcze do tego dołożyć wyjaśnianie jaki jest mój
    > stosunek do przepisów dotyczacych ubezpieczeń społecznych?

    Sądząc z wydźwięku Twoich wypowiedzi i dziwacznej reakcji na mój pogląd
    można odnieść wrażenie, że jesteś głównym pomysłodawcą wszelkich
    ubezpieczeń społecznych ;-)

    > Słowo "próbny" nie ma większego znaczenia - można je pominać.

    Więc niech zostanie nawet "pierwszy miesiąc pracy".
    Co to ma wspólnego z "pierwszym miesiącem zwolnienia", oprócz faktu,
    że_czasem_zdarzyć się może, że to ten sam miesiąc?

    > Skoro masz problemy z przyjęciem najprostszej kontrastowej parafrazy

    Miałem zasadniczo problem ze zrozumieniem Twoich intencji.
    I prawdę powiedziawszy nadal nie do końca czuję, co właściwie
    miałeś na myśli lub co chciałeś osiągnąć uczepiwszy się mojej prywatnej
    opinii na temat złodziejskiego przepisu. Zrzucam to na karb wolnego,
    piątkowego wieczoru ;-)

    > to nie dziw się, że pojawia się politowanie.

    Cóż, ja też Cię chyba zdeczko przeceniłem.
    EOT, bo robi się z tego kabaret.

    K.