  • Data: 2004-04-23 22:20:34
    Temat: Re: zabranie telefonu komurkowego`
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem nauczyciel miał prawo do takiego postępowania.

    a moim NIE.

    > Uważam że
    > zachodzi tu kontatyp nauczyciela biorącego odpowiedzialność za proces
    > nauczania jak i _wychowywania_ młodzieży szkolnej.

    bzdura totalna. a nauczyciel dziala tu w stanie wyzszej koniecznosci?
    zakompleksiony nauczyciel chce sie wywyzszyc nad uczniem w takiej sytuacji.
    i jaki tu jest proces nauczania? czego naucza ten nauczyciel swoim
    zachowaniem? a tego, ze sila i przemoc to sluszne metody dzialania.
    nauczyciel powinien byl zbadac do czego ten uczen uzywal komorki. zadac
    pytanie. w wypadku gdyby uczen nie korzystal z funkcji mogacych byc potrzebymi
    na danej lekcji zazadac zaprzestania i wezwac do wylaczenia aparatu.

    no ale nauczyciele czesto mysla, ze im duuuuuzo wolno :P

    > Przy okazji warto poczytać http://oskko.vulcan.pl/artykuly/romang.html

    nie warto.

    pozdr.
    marcin