  • Data: 2004-04-24 09:29:39
    Temat: Re: zabranie telefonu komurkowego`
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesteś psychologiem?

    skad wiesz?

    > Nauka szacunku dla innych - nauczyciela i uczniów.

    to wg Ciebie szacunek okazuje sie w ten sposob, ze osoba starsza lub
    silniejsza moze zabrac komus cos bo tak uwaza za sluszne? jak maja
    uczniowie szanowac takiego nauczyciela? skoro on nie szanuje praw uczniow
    i nie potrafi w cywilizowany sposob poradzic sobie z problemem?

    > J.w. A także posłuszeństwa wobec poleceń osoby ustawowo oddelegowanej do
    > opieki nad niepełnoletnimi.

    moze jeszcze powinien byl dac mu po lapkach, co?

    > Uczy również obowiązku przestrzegania
    > regulaminów którym się podlega,

    przepisy prawa sa ponad regulaminem, a w regulaminie raczej nie ma wzmianki,
    o tym, ze nauczyciel moze zabierac i dysponowac majatkiem ucznia. w dodatku
    bez zgody ucznia.

    > jak i faktu, że ich nieprzestrzeganie
    > może skończyć się określonymi konsekwencjami. Podsumowując, uczy życia w
    > społeczeństwie.

    no wlasnie, uczy jak sie w polsce zalatwia sprawy - jesli nie przegadam
    to wymusze. i tak cale zycie czlowiek poniej postepuje. zenada.

    > Zapewne do celów zakazanych regulaminem szkoły.

    > Skąd wiesz że tego nie uczynił?

    a skad Ty wiesz, ze czynil?

    > Młody jestem, ale czytając coniektóre postingi na grupach uważam, że
    > nauczycielom wolno zbyt mało... albo raczej w zbyt wąskim zakresie
    > korzystają ze swoich praw.

    a moim zdaniem maja za malo pokory.

    pozdr.
    marcin