  • Data: 2004-07-07 13:28:02
    Temat: Re: zabezpieczenie przed dzikim lokatorem
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    remo wrote:

    > mam taki oto problemik. Kupuje mieszkanie. W umowie przedwstepnej mam
    > zaznaczone ze obecny wlasciciel musi wymeldowac wszystkich z tego
    > mieszkania przed podpisaniem umowy koncowej. Jest jeden problem.
    > Wydanie mieszkania nastapi jakies 3 tygodnie po podpisaniu umowy
    > sprzedazy. Czy powinienem w jakis sposob sie zabezpieczyc przed
    > ponownym zameldowaniem jakiejs osoby przez obecnego wlasciciela w
    > terminie pomiedzy sprzedaza a wydaniem lokalu?
    > Wydaje mi sie ze nie musze sie martwic, w koncu od momentu sprzedazy
    > to ja bede wlascicielem, chociaz wciaz bedzie tam mieszkal obecny
> [...]

    W zasadzie to wcale nie musisz się martwić tym czy ktoś jest w tym
    mieszkaniu zameldowany. Bo zameldowanie nie ma żadnego znaczenia.
    Musisz za to martwić się tym czy ktoś nie ma jakichś praw do tego
    mieszkania. Np. czy poprzedni właściciel nie podpisał z kimś umowy
    najmu. Poza tym musisz sie martwić czy rzeczywiście wszyscy opuszczą to
    mieszkanie, bo wyrzucenie osoby nie mającej formalnie żadnych praw do
    zajmowania mieszkania też staje się coraz trudniejsze.