    From: "jabbe" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaatakowany bezpodstawnie przez policjanta po cywilu
    Date: Wed, 19 Jan 2005 21:51:48 +0100

    > Sory, ale tam byli policjanci z prewencji wezwani przez tego faceta. Czy
    > nie oni powinni interweniowac w takiej sytucji? po drugie, to czy pan
    > wchodzac do komorki i slyszac glosy wali w leb na oslep? to nie byla
    godzina
    > 3 w nocy, ale raptem 22:20. Komórki u nas są dobrze oświetone i widzial co
    > sie dzieje.

    nie wiem nie widziałem zdarzenia tyle co twój opis
    przegięcie ze strony pały ewidentne ale co teraz?
    twoje słowo przeciw jego plus jego pomagierów
    nie dasz rady nic udowodnić to jest tzw. przestępstwo doskonałe,
    masz przykład jak to się robi.
    walkę od strony prawnej odpuść zero szans.
    pilnuj może kiedyś dasz radę mu się odgryźć
    może kiedyś trafisz jak np.pijany prowadzi samochód
    zrobisz piękny donosik /byle nie na jego komendę musi być inna /
    jak taki debil to kwestia czasu jak "pan władza" to zrobi
    albo może będziesz mógł mu życie zrobić nieznośne w inny sposób
    ale co i jak to już ci nie powiem sam pomyśl byle z głową.