  • Data: 2005-02-09 12:21:41
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakim nastepnym razem??? Nie rozumiesz, glupku, ze jak mi pies zagryzie
    > dziecko w parku, to mam w dupie nastepny raz?

    Szanowny Pan wie do czego sluży kaganiec?
    krotkie wyjasnienie z słownika języka polskiego pwn:

    kaganiec m II, D. ~ańca; lm M. ~ańce, D. ~ańców
    1. <skórzana lub druciana plecionka, zakładana zwierzętom (zwłaszcza psom)
    na pysk, uniemożliwiająca im kąsanie>

    Nie rozumiesz tekstu czytanego (zaproponowanie kaganca) czy tak
    automatycznie stajesz po stronie ludzi
    ktorzy rzucaja kamieniami?

    P.