  • Data: 2005-02-09 14:24:44
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnd0k6fc.778.j.krzyzanowski@maszynka.pkpik.pl

    > Lepszy jest druciany odpowiednio wylozony.

    Gwoli ścisłosci. Szmaciane kagance, tzw weterynaryjne nie powinny byc
    zakladane psom ponieważ utrudniaja psu wentylację - pies wentyluje sie tylko
    przez pysk. Zabudowany, szmaciany kaganiec to znecanie sie nad zwierzakiem.

    Druciane kagance nie sprawdzaja sie w przypadku duzych psów. Pies wyposazony
    w metalowy kaganiec nie zagryzie ale zrobi Ci z twarzy sieczke. Mnie moj
    pies w zabawie uderzyl samym pyskiem w twarz i skonczylo sie na pogotowiu z
    podejrzeniem zlamania nosa - uderzenie bylo do tego stopnia silne, ze jak
    sie okazalo pare dni pozniej w efekcie tego oderwał mi sie nerw w kanale
    zeba i ząb stał sie martwy.Wydaje mi sie, ze kaganiec skorzany jest
    najlepszym wyjsciem - spelnia swoja role jako "namordnik", a jednoczesnie
    nie przysparza dodatkowych obrazen ewentualnie uderzonemu.

    HaNkA