  • Data: 2008-04-04 17:53:32
    Temat: Re: za rzeczy pozostawione w szatni...
    Od: bungo <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin pisze:
    > Witam,
    >
    > No właśnie. Jak to jest? Obiło mi się o uszy, że napis "Za rzeczy
    > pozostawione w szatni nie odpowiadamy" jest tyle wart co zeszłoroczny
    > śnieg.
    >
    > Czy jeśli właściciel lokalu, w którym jest szatnia wywiesi taki napis,
    > to czy ten napis ma jakąś moc prawną?
    > Jest na to jakiś przepis?

    najlepiej niech powiesi wywieszke, ze na terenie jego lokalu nie
    obowiazuje Konstytucja, ustawy, rozporzadzenia, ratyfikowane akty
    prawa miedzynarodowego oraz akty prawa miejscowego - czyli wszystkie
    zrodla prawa....

    Moze ktos uwierzy, albo bedzie sie dopytywal czy to prawda...

    Nie ma i nie moze byc przepisu ze "wywieszka nie ma mocy prawnej".
    Jest przepis art. 87 Konstytucji, jakie sa zrodla prawa w Polsce.
    O dziwo, nie ma wsrod nich wywieszki w szatni...