  • Data: 2012-02-21 03:39:33
    Temat: Re: z mediów - recydywista kierowca-pijak zabił na przepustce
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jhucsr$7c0$1@inews.gazeta.pl...

    > LINCZ! :D
    > Ale moim zdaniem to zbytnie spłycenie sprawiedliwości i odpowiedzialności.
    > Zauważmy, że ktoś taką osobę przyjął do pracy. Tą osobę też powinno się
    > zlinczować. No i oczywiście matkę ów resocjalizatora - bo wychowała taką
    > nieodpowiedzialną osobę.
    >
    > Zastanawiam się nad przyjęciem odpowiedzialności przez wykładowców z uni i
    > nauczycieli w podstawówce... niemniej myślę, że aby nie przesadzić to może
    > nie lincz tylko wyrzucenie z pracy (jeżeli któreś z nich już nie pracuje
    > to odebrać emerytury!)

    Soro juz piszesz to, nawet w ramach swoich ubogich mozliwoości, staraj się
    napisać coś mądrego, albo nie zawracaj głowy!!

    Ad rem;- moim zdaniem obecna polityka penitencjarna jest do wymiany, przede
    wszystki dlatego, ze nie przynosi postulowanych skutków!!
    A zatem kara powinna być naprawdę dotkliwą, uciązliwą karą, bez przepustek,
    zwolnień warunkowych (poza absolutnie wyjątkowymi sytuacjami, np
    zdrowotnymi), pokojów widzeń, telewizorów itp.
    Rygor więzienia winien być zdecydowanie ostrzejszy, kara bardziej dotkliwa i
    powiązana z ciężką praca fizyczną.
    Zachowane zatem byłyby , bez konieczności udzielania przepustek, zwolnień
    itp. mozliwości uzywania także koniecznej "marchewki" która polegałaby na
    pewnym poluzowaniu tego ciężkiego rezimu dla bezproblemowych więźniów (typu
    np zwolnienie z golenia głowy do gołej skóry) itp.
    Ponadto postuluję wprowadzenie kar cielesnych stosowanych w stosunku do
    lekkich przestępstw, szczególnie chuligańskich w przypadku nieletnich i
    "debiutantów" w przestepczym fachu,- tańsze, nie prowadzace do
    demoralizacji, nie dezorganizujące życia i skuteczne!