  • Data: 2012-02-20 21:10:44
    Temat: Re: z mediów - recydywista kierowca-pijak zabił na przepustce
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-20 20:43, maruda pisze:

    > Jeśli ktoś bierze pieniądze za "resocjalizowanie" i podpisuje
    > zbrodniarzom przepustki, to powinien to robić odpowiedzialnie.
    > Odpowiedzialność stanie się faktem wtedy, gdy taki resocjalizator
    > odpowie za swoje błędy. Najlepiej patrząc w twarz rodzinom ofiar jego
    > "przedmiotu pracy".

    LINCZ! :D
    Ale moim zdaniem to zbytnie spłycenie sprawiedliwości i
    odpowiedzialności. Zauważmy, że ktoś taką osobę przyjął do pracy. Tą
    osobę też powinno się zlinczować. No i oczywiście matkę ów
    resocjalizatora - bo wychowała taką nieodpowiedzialną osobę.

    Zastanawiam się nad przyjęciem odpowiedzialności przez wykładowców z uni
    i nauczycieli w podstawówce... niemniej myślę, że aby nie przesadzić to
    może nie lincz tylko wyrzucenie z pracy (jeżeli któreś z nich już nie
    pracuje to odebrać emerytury!)