  • Data: 2009-09-09 14:01:04
    Temat: Re: z lotniska do zakladu karnego - tylko za co?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:

    > wiadomości news:h88bmg$58q$1@news.onet.pl...

    > jedno nie, ale jakby mial do odebrania 6, moze by zareagowal

    > czytaj ze zrozumieniem
    > to ze nie poinformowal wladzy o wyjezdzie, skladajac zawiadomienie o
    > przestepstwie, to jego problem, mogl nie wiedziec, ale to ze zostawia
    > miszkanie bez opieki, to coz, co najmniej lekka nieroztropnosc
    >
    > specjalnie dla ciebie, chodzi mi o wypadki losowe: spalenie, zalanie,
    > okradzenie itp itd

    Ale Twoja troska nie ma tutaj żadnego znaczenia - prawnego. Czy
    sąsiad byłby, czy nie, to i tak wyrok zostałby wydany, nawet jak lokator
    wymeldowałby się. I to jest problem, a nie to, że kwiatki by mogły zwiędnąć.

    Z jednej strony wymaga się, aby wezwania wysyłać na adres
    zamieszkania, z drugiej strony uznaje się, że wystarczy adres zameldowania.

    W dodatku w sytuacji, kiedy wiadomo, że mało kto przejmuje się
    przepisami meldunkowymi, ponieważ są trudne w wykonaniu.

    --
    Liwiusz