  • Data: 2007-02-22 10:25:58
    Temat: Re: wywłaszczenie??
    Od: "Marcin Danilczuk" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No ale to nie daje odpowiedzi na moje pytanie. Ustawa nie precyzuje kiedy
    gmina ma obowiązek wykupić ode mnie działkę. A sprawa wygląda tak: włozyłem
    sporo kasy w zakup dość drogiej działki i na drugą mnie nie stać. Działki
    sprzedać nie mogę, bo nikt jej z takimi ograniczeniami nie kupi. Mam czekac
    az gmina się zlituje i ją ode mnie wykupi, a co jeśli to nastąpi za 20 lat??
    Chodzi mi o to, czy mam jakąś mozliwość zażądania wykupu już teraz.