  • Data: 2007-02-26 08:56:06
    Temat: Re: wywłaszczenie??
    Od: "ksli" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > choć faktycznie podział może być wszczęty także z urzędu
    > na cele publiczne

    Tak, ale prawo własność tak wydzielonej działki może przejść na rzecz
    Skarbu Państwa lub innej jednostki tylko w drodze czynności
    cywilnoprawnej bądź wywłaszczenia.

    znam decyzję PREZYDENTA RZESZOWA :-)
    wydaną na podstawie art. 98
    w sprawie podziału, w tym wydzielenia działki na drogę publiczną
    którą posłano do Ksiąg Wieczystych celem ujawnienia
    praw własności gminy Miasto Rzeszów do działki drogowej
    tak wydzielonej - uznając przejście własności ex lege

    Sąd jeszcze nie wydał postanowienia

    i co ty na to?
    zwłaszcza, że piszesz z Urzędu Miasta -

    mam nawet prośbę do Ciebie o wyjaśnienie mi tej sprawy
    bo coś się teraz pogubiłem

    ksli