    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wytoczenie auta
    Date: Sun, 10 Sep 2017 20:01:46 +0200
    <ooqtu8$liq$1@node2.news.atman.pl> <oorq23$pvk$4@node1.news.atman.pl>
    <oos700$91l$2@node1.news.atman.pl> <oos8eu$r8m$2@node2.news.atman.pl>
    <oosg9v$6nc$1@node2.news.atman.pl> <ootv4h$f4r$4$gof@news.chmurka.net>
    <59b3250a$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <op03fi$d6$2@node1.news.atman.pl>
    <59b3cda4$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <op0mat$j50$2@node1.news.atman.pl>
    <59b3ec30$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <op11o0$9n8$2@node2.news.atman.pl>
    <59b45772$0$640$65785112@news.neostrada.pl>
    <op2ic8$m4k$1@node2.news.atman.pl> <op33gm$6l7$1@node2.news.atman.pl>
    <59b520ed$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <op39k5$61s$1@node1.news.atman.pl>
    <59b53ada$0$5149$65785112@news.neostrada.pl>
    <op3hke$ea0$1@node1.news.atman.pl> <op3i61$bjl$5@node1.news.atman.pl>
    <op3smh$p5g$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 10.09.2017 o 19:27, RadoslawF pisze:

    > Zadaj to pytanie autorowi tekstu.

    NIe, nie, nie. Ten artykuł (dziennikarza powołującego sięna właściciela
    komisu samochodowego, jako eksperta) to twój argument, więc ty go broń.

    > Czyli mamy dwie sprzeczne opinie.

    No mamy. A ty jako argument przytaczasz opinię właściciela komisu, że
    jak pasek zużyty, top rzeczywiście może się zdarzyć że pierdolnie przy
    odpalaniu na pych. Ale tylko jak zużyty. Podobnie jak jest zuyżyty to
    może pierdolnąć bez odpalania na pych. Wspólnym mianownikiem jest "jak
    zużyty" a nie odpalanie na pych. Więc twój argument jest z dupy wzięty.

    > O tym nie dyskutowałem.

    Ale to dokładnie taka sama opinia jak o odpalaniu na pych. Powiem więcej
    - może się zdarzyć, że jak masz zajechanego kata, to po odpaleniu na
    pych nie przejdzie badań, bo spaliny nie wyjdą. Co prawda jeśli nie
    odpalisz na pych też nie, ale...

    > Dlatego że ty tak piszesz?
    > Ale o turbo też nie dyskutowałem.

    Bo pokazuje że twój "ekspert" piesze bzdury w tym artykule. Co znaczy że
    ogólnie artykuł jest nic nie warty (zresztą czego można się spodziewać
    po internetowej "gazecie" motoryzacyjnej, powołującej się na eksperta -
    właściciela komisu?)

    > Oskarżyciel powoła biegłego.
    > Jak myślisz biegły wyda opinię niezgodną z "prawie wszystkich"
    > producentów to jesteś naiwny lub głupi.

    Jak powoła się na twojego eksperta od motofaktów, to stwierdzi, że skoro
    pękł to musiał być zużyty. I słusznie zresztą.

    > A cały artykuł podlinkowałem aby pokazać jaką głupią metodą z twojej
    > strony jest udowodnianie nieistnienia jakiegoś zalecenia bo ty
    > go nie znalazłeś w jakiejś instrukcji znalezionej w sieci.

    Ale w tym artykule nie ma żadnego faktu poza opinią pana handlarza
    samochodami, że "większość producentów zabrania". Na dobrą sprawę to
    nawet nie wiadomo czy jest to opinia pana handlarza czy pana dziennikarza.

    Shrek