  • Data: 2003-07-09 11:52:26
    Temat: Re: wyrok zaoczny i zajęcie wierzytelności przez komornika
    Od: Pawel <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Justyna" <j...@w...pl> wrote in
    news:befbdv$63h$1@taurus.webcorp.pl:

    > no jest malo czasu jesli wogole zosttal 7 dni od daty powziecia
    > informacji o wydaniu wyroku np z z awiadomienia o zajeciu
    > wynagrodzenia chociaz powinien komrnik doreczyc tez zawiadomienie o
    > wszczeciu egzekucji - ta tylko ze to sprawa o alimenty to tez sie
    > rzadzi wlasnymi prawami hmm "panczo" w tych 7 dnia oczywiscie wniosek
    > o wydanie uzasadnienia wyroku i w terminie skladaxc apelacje - oprocz
    > tego proponuje powodztwo przeciwegzekucyjen i powodztwo o pozbawienie
    > tytulu egzekucyjnego klauzuli wykonalnosci no i iczywiscie zlozenie
> [...]

    Po co te dywagacje o 7 dniach itp skoro terminy juz zdechly.Poza tym od
    wyroku zaocznego to pozwany sklada sprzeciw a nie apelacje.I jeszcze poza
    tym,z tego co wiem to powodztwem opozycyjnym nie zwalczy sie orzeczenia w
    sprawie alimentow;to zdaje sie mozna zrobic jedynie wytaczajac nowa sprawe
    w sadzie opierajac sie na przepisie KRO mowiacym o zmianie stosunkow w
    kwestii alimentacji.A to powodztwo o pozbawienie tytulu egzekucyjnego
    klauzuli wykonalnosci sie nazywa "zazalenie" i pewnie tez tam jest jakis
    termin zeby je wniesc na postanowienie sadu,podejrzewam ze ten termin tez
    juz minal biorac pod uwage ze wyrok stal sie prawomocny w kwietniu (ze nei
    wspomne o tym ze tym zazaleniem mozna jedynie zaskarzyc kwestie
    proceduralne co do nadania klauzuli wykonalnosci a nie kwestie
    merytoryczne).
    A z tym powiadomieniem o przestepstwie to ja juz w ogole nie kapuje o co
    chodzi.
    PS
    Ja bym sie oparl na skardze o wznowienie postepowania z art.403 par.2 kpc.