  • Data: 2003-07-08 21:01:11
    Temat: Re: wyrok zaoczny i zajęcie wierzytelności przez komornika
    Od: "Justyna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no jest malo czasu jesli wogole zosttal 7 dni od daty powziecia informacji o
    wydaniu wyroku np z z awiadomienia o zajeciu wynagrodzenia chociaz powinien
    komrnik doreczyc tez zawiadomienie o wszczeciu egzekucji - ta tylko ze to
    sprawa o alimenty to tez sie rzadzi wlasnymi prawami hmm "panczo" w tych 7
    dnia oczywiscie wniosek o wydanie uzasadnienia wyroku i w terminie skladaxc
    apelacje - oprocz tego proponuje powodztwo przeciwegzekucyjen i powodztwo o
    pozbawienie tytulu egzekucyjnego klauzuli wykonalnosci no i iczywiscie
    zlozenie zawiadomienia o przestepstwie - wprowadzanai sadu w blad co do
    wskazania nieprawdziwego adesu