  • Data: 2002-10-04 10:03:21
    Temat: Re: wypowiedzneie
    Od: a...@a...net szukaj wiadomości tego autora

    ania <a...@e...pl_#@!%> wrote:

    > no wlasnie pip w krakowie jasno powiedzial ze jesli zwalnia sie osobe bo sie
    > likwiduje stanowisko - bo takiej osobie przysluguje odprawa :-(

    A czy nie byla to decyzja w momencie kiedy osobie pryslugiwal 3 miesieczny
    okres wypowiedzenia?
    Bo przy redukcji stanowiska pracodawca ma prawo skrocic okres wypowiedzenia
    do nie mnie niz jednego miesiaca, ale rowniez ma obowiazek wyplacic
    odprawe (odszkodowanie?) za pozostaly czas wypowiedzenia
    czyli przy 3 miesiacach dostajesz 1 miesiac wypowiedzenia i dwu miesieczna
    odprawe.

    pozdrawiam Anka