eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowypowiedziana umowa a działający telefon › Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
  • Data: 2011-06-03 12:44:22
    Temat: Re: wypowiedziana umowa a działający telefon
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:isajsd$stt$1@inews.gazeta.pl...
    > On 6/3/2011 4:07 AM, Misiek wrote:
    >> Tyle ze to ewidentna ICH wina. On zrezygnowal z icjh uslug, dopelnil
    >> wszystkich formalnosci ktorych powinien (skuteczne wypwiedzenie,
    >> dostarczone rowniez skutecznie), wiec... oni moga spadac na drzewo.
    >
    > Nie dopełnił.
    > Nie przestał korzystać mimo, że to zadeklarował wypowiadając umowę.
    >
    > Jeśli na tym samym kablu miała być uruchomiona inna usługa od innego
    > operatora to oczekiwałbym potwierdzenia od operatora, że usługe podłączył
    > i można korzystać.
    > Wówczas jeśli po tym czasie stary się odezwie, że chce kasy bo on ciągle
    > tam jest to z pretensjami i żądanie zwrotu różnicy w cenie usług
    > pofatygowałbym się do nowego operatora.
    >

    wypowiadajac umowe zlozyl zadanie odciecia go od ich linii. Oni to zadanie
    przyjeli przyjmujac wypowiedzenie. Mozna sie "poslizgnac" o dzien czy dwa...
    ale to pewnie trwa duzo dliuzej i to ich problem, nie klienta kto zaplaci.
    Zapewne nikt, lub ktos odpowiedzialny za odlaczenie go od interka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1