  • Data: 2005-12-10 23:09:46
    Temat: Re: wypowiedzenie z pracy
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:2z402c4qmp9o$.1mrlcr8z3euau.dlg@40tude.net xxxx
    <x...@w...pl> pisze:

    > Tereoretycznie w okresie
    > wypowiedzenia powinienem swiadczyć prace ale nie ukrywam iż mam obawy
    > czy w odwecie za moje kroki które zamierzam podjąć (miedzy innymi
    > powiadomienie PIP i związków zawodowych) nie zostanie mi w tym czasie
    > podłożona tzw "świnia" bo wiem iż coś takiego również sie praktykuje.
    Możliwe. Po prostu musisz uważać.

    > zwiazku z powyższym chciałbym zapytać czy w okresie kiedy mam juz
    > wypowiedzenie , pracodawca moze zmienić to wypowiedzenie wręczając inne
    > i zwolnić mnie np dyscyplinarnie.
    W okresie wypowiedzenia jesteś nadal pracownikiem na dotychczasowych
    zasadach. Wypowiedzenia określa tylko kiedy ustanie stosunek pracy. Skoro
    jesteś pracownikiem można w uzasadnionych przypadkach zwolnić Cię bez okresu
    wypowiedzenia z przyczyn określonych w KP.
    Jeśli masz obawy o taką manipulację broń się zwolnieniami lekarskimi.

    > POza tym jak sadzicie czy moze on mieć
    > obawy gdyż taki krok..po ujawnieniu i nagłośnieniu mobingu byłby
    > potwierdzeniem takich jego działań i praktyk
    Tego to ja nie wiem, bo nie mam pojęcia co on tak naprawdę robi i jakie są
    na to dowody.

    Nie wiem co robić..
    Trzymać się, nie odpuszczać i powodzenia. To nie potrwa długo, bierz
    zwolnienia i rób swoje.

    Jotte