  • Data: 2005-12-10 23:24:42
    Temat: Re: wypowiedzenie z pracy
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:9mza25dg5i66.rtzakr62zgj5$.dlg@40tude.net xxxx
    <x...@w...pl> pisze:

    > Tak mam i to poważną .. wylac mnie za alkohol nie mogą.. nic przez prawie
    > 20 lat nie ukradłem..zawsze mialem poprawną opinię.. ale tak jak pisałem
    > byłem niewygodnym z innych powodów (nie donosiłem na innych.. nie dałem
    > sobą manipulować.. nie zgadzałem sie niektóre rzeczy..miałem swoje
    > zdanie..)
    > Wiem iż niektórym innym pracownikom kazano znaleźć haka na innych a jesli
    > nie bedzie to mu coś podłożyć..
    Ja bym poszedł na zwolnienie. Nie ma ludzi zdrowych, są tylko źle
    zdiagnozowani.
    Będziesz miał praktyczną pewność spokojnego doczekania rozwiązania stosunku
    pracy za cenę niewielkiej straty finansowej.

    > Czy powiadomic PIP?
    A masz o czym?

    > Myślałem o tym aby zlozyc pozew do sadu pracy ale nie
    > chce juz tam wracać..
    To juz Twoja decyzja, zależy czy masz udokumentowane powody do złożenia
    pozwu i chęć aby to zrobić.

    Jotte