    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Date: Sat, 27 Jun 2009 09:35:55 +0200

    > Szkoda tylko, że za grosz nie rozumiesz jej pracodawcy i jego ewentualnych
    > problemów.

    i pozniej taki pracodawca zawarl umowe o prace z nowym pracownikiem. I na
    dzien przed rozpoczeciem swiadczenia pracy przychodzi stary pracownik i mowi
    "ale ja tu dalej pracuje" ?

    to jest nie fair.

    A to ze jest zgodne z prepisami no trudno. W mojej ocenie jest wiele
    przepisow nie fair. A glowny zarzut wyciagam w stosunku do ustawodawcy, ze
    kosztem obciazyl pracodawce a nie zaklad ubezpieczen. Po to placimy skladki
    aby w przypadku choroby, ciazy i innych przewidzianych badz
    nieprzewidzianych wypadkow ubezpieczalnia zaplacila a nie ciagle pracodawca.

    Idzie do lekarza? Placi pracodawca.

    Idzie na badania? placi pracodawca

    zaklad pracy nie ma miejsca przystosowanego dla kobiet w ciazy? placi
    pracodawca. Pracownik zwolniony z obowiazku swiadczenia pracy.

    kobieta karmi? Pracuje krocej. placi pracodawca.

    kobieta idzie na zwolnienie? placi pracodawca (nie stale)

    Tak sie tylko nie wgryzalem. Jezeli za pierwsze 33 dni zwolnienia placi
    pracodawca a kobieta "zachoruje" na 35 ostatnich dni roboczych roku to czy
    placi za 33 dni, 2 placi ZUS i znowu 33 dni ?

    Icek