  • From: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wyposazenie samochodu
    Date: Sat, 12 Apr 2008 09:52:55 +0200

    Szuwarek wrote:
    | Wie ktos moze jak to jest z wyposazeniem samochodu w apteczki,
    | gasnice, kamizelki i tym podobne duperele przy podrozach
    | zagranicznych. Czy mnie, ktory mam zarejestrowany samochod w Polsce i
    | wyposazenie wedlug polskich przepisow obowiazuja rowniez przepisy
    | innego kraju? Przykladowo, jesli w kraju X na wyposazeniu samochodu
    | jest obowiazkowa lopata i wiadro, to musze sobie je kupic przed
    | przejazdem przez ten kraj?
    | Pozdrawiam

    tak dlugo jak poruszasz sie pojazdem dopuszczonym do ruchu, legitymujac sie
    na ta okolicznosc odpowiednimi dokumentami, i mozesz nim legalnie wjechac do
    danego kraju, nie obchodza cie inne przepisy niz te o miejscowym ruchu
    drogowym

    Panom bajdurzacym o Niemczech czy Slowacji polece wiecej asertywnosci. Co do
    prasy, oba te kraje w podskokach wycofaly sie z grozb egzekwowania takich
    przepisow, wlasnie po ukazaniu sie paru artykulow (na szczescie pare osob
    wykazalo rozsadek i naglosnilo sprawe).

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia