  • Data: 2011-04-01 08:39:35
    Temat: Re: wypadek na nartach w Czechach
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mak" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > 200 euro za to ze 2 gości wdrapało się na górkę i potem z niej zjechało to
    > trochę dużo

    Typowe myślenie polaczka. Tylko, że oni musieli pracować kilka (8?) godzin i za
    ten czas też dostają wypłatę, a nie za akcję. Niech się cieszy, że tak tanio.
    Chyba niektórzy mają w genach, żeby się nie ubezpieczać (czy to od wypadków, czy
    powodzi) i gdy coś nadejdzie to kombinują, aby nic nie zapłacić, a jeszcze
    państwo im zapłaciło.

    > wysiłkiem rodziny, poza tym cyfry są międzynarodowe
    > a jakby taki list przyszedł po chińsku ? ( wiem że przykład nierealny )

    Nie przesadzaj. Są dostępne translatory.