  • Data: 2008-07-24 22:53:15
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Jul 2008, SlawcioD wrote:

    > ja zawsze patrze w prawo - nigdy nic nie wiadomo i moze zawsze znalezs sie
    > jakis intelygentny inaczej ktory wpadnie na pomysl jechania po angielsku ;)

    Tam przede wszystkim może być pieszy, który całkiem intelygentnie
    przekracza jezdnię. I do tego ma pierwszeństwo przez włączającym się
    do ruchu lub wjeżdżającym z tej samej drogi, z której pakuje się
    pieszy :)
    O przypadku przejazdu dla rowerów już nie wspomnę przez grzecznosć ;)
    niech będzie pieszy BEZ PASÓW (wyznaczonego przejścia).

    pzdr, Gotfryd