  • Data: 2008-07-25 07:00:05
    Temat: Re: wypadek drogowy a korupcja w sądach
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...lina> napisał w wiadomości
    news:g6an2j$1lk$4@news.wp.pl...

    > no wiec gdyby wyjechał pod jadący samochód to oberwał by właśnie w prawy
    > bok, skoro uderzenie jest czołowe to jest oczywiste że oba pojazdy w cisze
    > kolizji znajdowały się na tej drodze i nie było żadnego wyjeżdżania,

    ehhhh

    wytnij ty sobie moze z kartonikow prostokaty narysuj linie i sprobuj to
    sobie na karteczkach pokazac, bo widze ze wyobrazni ci nie starcza

    nie, lewy przedni rog obrywa jak juz pisalem mniej wiecej od 1/3
    wykonywanego manewru skretu w prawo

    trudno mi ocenic w ktorej fazie manewru doszlo do kolizji, bo nie widzialem
    tego ani zdjec, ani samego wypadku, zwracam ci tylko uwage na bledna ocene
    tego, w co mialby uderzyc nadjezdzajacy samochod