    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem mieszkania i abo. tel.
    Date: Thu, 04 Dec 2008 17:16:07 +0100
    <49343ddc$0$29460$f69f905@mamut2.aster.pl> <gh1g01$pss$1@news.onet.pl>
    <49344938$0$29460$f69f905@mamut2.aster.pl> <gh1kgf$di5$1@news.wp.pl>
    <49345701$0$29373$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <gh1l12$bja$1@z-news.pwr.wroc.pl> <gh1lut$edm$1@news.wp.pl>
    <49345bf4$0$29358$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <gh1pek$s36$1@mx1.internetia.pl> <gh1skq$7dl$2@news.onet.pl>
    <gh34fj$9f3$1@mx1.internetia.pl> <gh3ish$hgb$1@news.onet.pl>
    <gh77gv$2ke$1@mx1.internetia.pl> <gh73iu$h81$1@node1.news.atman.pl>
    <gh8j9h$sqs$2@news.onet.pl>

    W dniu 2008-12-04 13:43 Tristan napisał/a:

    > Jest :D łącze masz za darmo? Musiałaś zapłacić za łącze do tego...

    A co to ma do rzeczy? Voip jest przy okazji. Przedtem był tylko internet.
    Masz internet, możesz mieć i Voip - niezaleznie od dostawcy internetu.

    > To mniej więcej tak, jak mi wmawiają, ze neostrada jest tańsza niż 100zł.
    > Ale zapominają o doliczaniu abonamentu za łącze.

    > A jak się sprawuje bramka tlenofona? Bo słyszałem narzekania, że wiecznie
    > rozłącza.

    Bardzo dobrze. Jeszcze nikt się nie zorientował, że to trochę inny telefon.
    Jeśli rozłącza połączenia, tzn. że z sygnałem internetowym, łączem albo
    kabelkiem od internetu coś nie tak.

    --
    animka