  • Data: 2008-12-04 16:16:07
    Temat: Re: wynajem mieszkania i abo. tel.
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2008-12-04 13:43 Tristan napisał/a:

    > Jest :D łącze masz za darmo? Musiałaś zapłacić za łącze do tego...

    A co to ma do rzeczy? Voip jest przy okazji. Przedtem był tylko internet.
    Masz internet, możesz mieć i Voip - niezaleznie od dostawcy internetu.

    > To mniej więcej tak, jak mi wmawiają, ze neostrada jest tańsza niż 100zł.
    > Ale zapominają o doliczaniu abonamentu za łącze.

    > A jak się sprawuje bramka tlenofona? Bo słyszałem narzekania, że wiecznie
    > rozłącza.

    Bardzo dobrze. Jeszcze nikt się nie zorientował, że to trochę inny telefon.
    Jeśli rozłącza połączenia, tzn. że z sygnałem internetowym, łączem albo
    kabelkiem od internetu coś nie tak.

    --
    animka