  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem mieszkania emerytce z chorym dzieckiem
    From: Kinky <d...@h...com>
    Date: 18 Jul 2008 18:52:12 +0200

    On Pt 18 lip 2008 12:11:05a m...@g...com wrote in news:935cb77e-
    f...@c...googlegroups
    .com

    > Witam, planuje wynajac mieszkanie na rok kobiecie (emerytce ok 57lat)
    > z chorym na astme dzieckiem.
    > Zastanawiam sie jednak jak to bedzie jak kobieta przestanie placic i
    > nie bede wstanie tego wyegzekwowac,
    > wedlug zapisu w umowie, gdy kobieta nie placi to moge wypowiedziec
    > umowe najmu, ale zastanawiam sie czy na pewno ?
    > Wiem, ze istanieja pewne sytuacje, gdzie mimo tego ze najemca nie
    > placi nie mozna go wyrzucic.
    > Czy ten przypadek sie kwalifikuje ? Jezeli tak to prosze o informacje
    > czy jestem jakims zapisem w umowie lub dodatkowym dokumentem
> [...]

    Nie laduj sie w to. W Polsce niczego nie da sie ukrasc latwiej niz
    mieszkania. Istnieje u nas cos takiego jak "ochrona posiadania", tzn. jak
    ktos Ci cos ukradnie to staje sie tego posiadaczem i jesli bedziesz
    chcial to odebrac to sam wyladujesz za kratkami.
    Jesli ta emerytka przestanie placic to nie dosc, ze jestes w plecy to
    jeszcze bedziesz ja utrzymywac. Nie mozesz przestac placic czyszu ani
    mediow bo dlug bedzie naliczany Tobie. Nie mozesz tez mediow odciac bo
    trafisz do sadu za niehumanitarne traktowanie.
    Tak wiec mocno odradzam wynajmowanie mieszkania roznym kobietom z
    dziecmi, kobietom w ciazy itd. bo sa nie do ruszenia. Nie mozesz ich
    wyrzucic bez wyroku. Nawet jak dostana wyrok eksmisji to sie nie
    wyprowadza dopuki nie dostana mieszkania socjalnego. Poniewaz mieszkan
    socjalnych nie ma to zamieszkaja u Ciebie. O odzyskaniu dlugow od takich
    ludzi mozesz zapomniec.