  • Data: 2007-04-04 13:09:22
    Temat: Re: wynajem mieszkań - prosze o pomoc!
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@w...pl napisał(a):

    > Zawsze zdumiewa mnie fakt jak ludziom łatwo jest oceniać innych. Chyba
    > nie przeczytałeś mojej wiadomości dokładnie.
    > Po za tym wiem, że trudno w to uwierzyć ale czasami nie ma z czego
    > odłożyć. Po za tym do głowy mi nie przyszło, że w skutek różnych
    > zbiegów okoliczności nie będę miała pieniędzy. Nie będę opisywać mojej
    > sytuacji bo mam wrażenie, że nie ma to znaczenia w tej sprawie. Jedno
    > wiem - nie zyczę Ci takiej sytuacji.
    > "Radośnie" Pozdrawiam.

    Niestety kwestia twojej winy nie podlega dyskusji- łatwo można sobie na
    koniec każdego miesiąca policzyć, ile powinno się odłożyć pieniędzy na
    rachunki za gaz (przychodzą co pół roku), prąd (przychodzą co 3 m-ce),
    wodę (koszty są obliczane co pól roku). Jedynie z ogrzewaniem jest
    problem- tu warto skontaktować się z poprzednimi lokatorami i
    zorientować ile płacili za ogrzewanie i czy oszczędzali czy nie.

    Samotnik tylko nie okazał serca ;)

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl