  • Data: 2005-07-29 13:21:25
    Temat: Re: wynajem a meldunek
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/25/2005 6:23 PM, basia wrote :

    > Zapewne masz rację - tak przynajmniej wynika z paru odpowiedzi od osób które
    > wydają się być zorientowane w temacie. Ale powiedz mi w takim razie, co ma
    > zrobić właściciel jeśli taki lokator odmówi opuszczenia lokalu po
    > wygasnięciu umowy twierdząc, że jest zameldowany na pobyt stały i właściciel
    > może mu skoczyć? Czy prawo jakoś to reguluje? Tak się składa, że sama jestem
    > takim właścicielem i w życiu nie zgodziłabym się zameldować kogoś na stałe.
    > Chyba że nie jestem na bieżąco w przepisach i teraz już mogę takiego
> [...]

    Sęk w tym, że niezależnie od tego czy ma meldunek czy nie lokator może
    powiedzieć, że można mu skoczyć. Inaczej: poprawnie pod względem
    aktualnego stanu prawnego sformułowana wypowiedź nieuczciwego lokatora
    brzmieć powinna: "już mieszkam w mieszkaniu i może mi Pani skoczyć".
    Albo jeszcze inaczej, skutki które większość osób wiąże z posiadaniem
    stałego zameldowania tak naprawdę wiążą się ze stanem faktycznego
    zamieszkania.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your